Online marketing tippek és ötletek

Online marketing tippek és ötletek
Online marketing tippek és ötletek
Az online kidolgozott marketing egyre népszerűbb és egyre nagyobb teret hódít a hazai piacokon is. A reklámnak számító e-mail talán a legnépszerűbb olyan eszköz, amit mindenki használni szokott. Érdemes megtanulni azokat a fogásokat, amivel az e-mail sikeres lesz, valamilyen cselekvésre ösztönzi azt, akinek címezték. Nagyszerű online marketing ötletnek számít az is, hogy ezeket a leghatékonyabban kell feldolgozni. Nincs olyan aranyszabály, ahol pontosítani lehet a levél tartalmát. Nagyban befolyásolja a célcsoport, az olvasó, a készítő és az, hogy milyen céllal születik meg az e-mail. Nem szabad túl sok információval ellátni a levél tartalmát. Érdeklődést kell felkelteni, hogy további adatokra legyen kíváncsi az olvasó, ezért ilyenkor kattintson a weboldalra, ahol minden hasznos információt megtalál. A levélben lehetőleg egy, két konkrét ajánlatot tegyünk fel. Nem szabad többet, mert így az olvasó elveszíti a fonalat és majd nem tud dönteni, ha több tíz akciós ajánlat áll előtte. A hírlevél nagyon jó megoldás erre, ha az aktuális ajánlatainkat szeretnénk azonnal célba juttatni. Tegyünk bele képeket, de csak azért, hogy a figyelmet felkeltsük. A képek ne legyenek nagy felbontásúak, hiszen nem mindenki rendelkezik szélessávú internettel, így egyesek számára nehézkesebb lenne a levél betöltése. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a szöveg legyen cselekvésre ösztönző. Tartalmilag és formailag legyen teljes mértékben érthető a szöveg, hiszen csak így lesz eredményes a kommunikáció a két fél között.